maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

تو همیشه در قلب منی

امشب خواب به چشمانم نمی آید..

من تو را در ذهن دارم.

باد هم تو را صدا می زند.

گویی خیلی از من فاصله داری.

ولی من در هر حال احساس میکنم که خیلی به تو نزدیکم.

صدای کلماتی را از آنسوی دریا احساس میکنم.

اگر شب از خواب بیدتر بشی .به یاد داشته باش که من در کنارت خواهم بود.

مثل خورشید که طلوع میکند و در پشت کوه غروب میکند.

من با سایه تو راه میروم و تو را گرم نگه میدارم.

مثل ماه که شب از پشت پنجره می تابد .

من تو را در تاریکی نگه میدارم و تا نور صبح در آمان نگه میدارمت.

جایی که چنین عشقی باشد .برای همیشه من با تو آنجا خواهم بود.

جایی که قلب هایی باشد که در کنار هم زندگی می کنند و همدیگر را دوست دارند.هیچ چیز در جهان نمی تواند این قلبها را از هم جدا کند.

اگر تو در تنهایی گریه میکنی به یاد داشته باش که من در کنارت هستم.

تو همیشه در قلب منی.مثل ستاره ها