maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

منم دوست دارم . اونم خیلی زیاد.



اگه بگم.........

میدونی چیه؟اگه بگم دوست دارم،اگه بگم عاشقتم ،بازم تو میری از پیشم؟

تو رو خدا منو ببخش،بمون پیشم،نرو از پیشم بی خبر.

اگه بگم منو ببخش،اگه بگم دیگه نرو،بازم میری به دور دورا، تاکه نبینی صورتم؟

دیگه نگو: چرا میگم،فقط بدون دوست دارم.

بدون اگه زندگیمو ازم گرفت،بازم نمیرم از پیشت.

بدون اگه چشمامو ازم گرفت،بازم تو رو میبینم.

پس تو بدون ای عشق من،من عاشقم، دوست دارم،و تا ابد مال توام.


اینو معشو قم برام فرستاده.
منم اونو خیلی دوست دارم.

اولین بار که تو را دیدم


اولین بار که چهره تو را دیدم.

اینگونه فکر کردم که خورشید در چشمان تو طلوع کرده است.

و ماه و ستارگان موهبتهایی بودند که تو به شب و آسمانهای بی ستاره هدیه کرده بودی.

آری محبوب من(ساناز).

به شب و آسمانهای بی ستاره.

هنگامیکه مرا مینگری

همیشه آنچه را در جستجویش بودم می یابم.

در نیمه راه بهشت


با من بیا و برو.

در هر کجا که هستم میخواهم تو در کنارم باشی.

با تو قدم زدن .هنگامیکه دستانم را در دست داری.

احساس بسیار خوبی هست.

هنگامیکه نزدیک تو هستم.

اگر تو را از دست دهم.نمی دانم چه اتفاقی برایم خواهد افتاد.زیرا من...

در نیمه راه بهشت هستم.

بیا مسیر را به پایان برسانیم.

روئیا های زیادی دارم که با تو قسمت کنم.

پس با من بمان.

و اجازه بده با تو بمانم.


اینم تقدیم به معشوقه ام (ساناز)