maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

در نیمه راه بهشت


با من بیا و برو.

در هر کجا که هستم میخواهم تو در کنارم باشی.

با تو قدم زدن .هنگامیکه دستانم را در دست داری.

احساس بسیار خوبی هست.

هنگامیکه نزدیک تو هستم.

اگر تو را از دست دهم.نمی دانم چه اتفاقی برایم خواهد افتاد.زیرا من...

در نیمه راه بهشت هستم.

بیا مسیر را به پایان برسانیم.

روئیا های زیادی دارم که با تو قسمت کنم.

پس با من بمان.

و اجازه بده با تو بمانم.


اینم تقدیم به معشوقه ام (ساناز)
 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی خاطره جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ب.ظ http://khaterehmordab.blogsky.com

سلام
بسیارعالی وزیبا نوشتی لذت بردم مرسی
امیدوارم سانازخانوم هم خوشش بیادوقدرتون روبدونه
موفق باشی .....

ساناز جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام ممنون از مطلب زیبات بدون در قلب منی

مهدی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ق.ظ

منم کم کم دارو میشم مشتری پرو پا قرص وبلاگت

مینا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ق.ظ

خوش به حال ساناز

پارسا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ق.ظ http://parsa0.blogsky.cm

مینا خانم .خوش به حال من.چرا ساناز؟

ساناز شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااااااا

مهدی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://varzeshp.blogsky.com

سلام من مهدی هستم . بیا معرفت به دیدن وبلاگ من بده .در وبلاک من عکس هر بازیکنی که بخواهی وجود دارد . اگر نبود به من بگو من برات جور میکنم .
بیا ودیدن کن ظرر نمی کنی .
اومدی نظر بدی ممنون میشم .
بای؟؟؟؟؟؟؟

ساناز دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام پارسا جان خواستم بگم که هرچی می خواد بشه ولی از عشقم نسبت بهت کم نمس شه دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد