maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

باران



 

به بارش باران گوش کن،به افتادنش.

با هر قطره ای که می افتد.

تو میدونی که من تو را بیشتر دوست خواهم داشت.

پس بزار باران تمام شب ببارد.

بزار عشق من نصبت به تو قوی تر شود.

تمام مدتی که ما در کنار هم هستیم.

کی میتواند هوا را پیش بینی کند؟

به بارش باران گوش کن،به افتادنش.

با هر قطره ای که می افتد

من می توانم صدا کردنت را بشنوم.

اسم من را درست و بلند صدا کن.

من میتوانم آنرا از میان ابر ها بشنوم.

باران می بارد.

و پاشیده میشود.

پیر مرد خوابیده.

به رخت خواب میرود و سرش را بر زمین میزارد.

به بارش باران گوش کن،به افتادنش.

با هر قطره ای که می افتد.

تو میدونی که من تو را بیشتر دوست خواهم داشت.

بله من تو را بیشتر دوست دارم...


اینو کجا شنیدین؟

نظرات 23 + ارسال نظر
سیروس پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://syrus-a.persianblog.com

این بار من اول شدم. سلام پارسا جون مدتیه به وبلوگت سر نزدم یعنی اصلآ تو اینترنت نیومدم. مطلب بارونت خیلی قشنگ بود ولی ای کاش نوشته بودی از کیه. به هر حال زیبا بود امیدوارم همیشه زیبا بنویسی

پیمان. جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام پارسا جون.
خیلی مردونه گفته بودی.
مثل همیشه مغرور...

ساحره جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام آقا پارسا.
خیلی قشنگ بود.
ولی به قول پیمان .تابلو هست که هیچ وقت تسلیم نمیشی و شکستو قبول نمیکنی....
من حسرت این روحیتو دارم میخورم

* پرنسس* جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

منم بارون رو دوست دارم
هوارتا

سحر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام پارسا جون.
خیلی شعر زیبایی بود.
منم از بارون لذت میبرم

سهیل جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

آی گفتی بارون...

سیما. شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام پارسا جون.
حالا که فصل بارون تمام شده تو داغ دلمون رو تازه کن.
باشه؟
ولی خیلی قشنگ یود....

سینا شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

چه خبرا .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرتضی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

دیر به دیر آپدیت میکنی.
چرااا؟

مریم شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

به به .از اون شعرای باحال بودا

* پرنسس* دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

همیشه راه فرار وجود داره
اما راه عبور نه
ممنون بهم سر زدی
موفق باشی
برم مطلبتون رو بخونم

نیما. سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام .
چه خبرا؟
کار. بار میگذره؟

مینا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

پسر خوب چرا اینقدر وبلاگت سخت باز میشه؟

مینا جون از بس که متقاضی زیاد هست.
مثل سایت سنجش وقتیکه نتیجه دانشگاه رو دار اعلام میکنه

سمیرا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

چه جلوی خودت هم پامیشی.
ولی خودمونیم خیلی باحال گفتی...

علی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:32 ق.ظ

به به .
چه شعری....

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

منم می خوام

ایمان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ق.ظ

بس که مردی

نسترن پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:06 ق.ظ http://nastaran59.blogsky.com

ممنون که به من سر زدی . وب شما هم قشنگه . موفق باشی.

نازنین. پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ

پسر ها همه خائن و غیر قابل پیش بینی هستند.
در لحظه ای که فکر میکنیم پسر کاملا شیفته و عاشق ما شده .مطمئن باشید که هیچ علاقه ای بهتون نداره.
چون اگر در همون لحظه رابطه رو با هم قطع کنید.اینقدر پشت دستشون دختر زیاد هست که اصلا کمبود ما رو احساس نمیکنن.
این دیگه بلانصبت نداره چون پارسا جون تو هم یک پسری.
درسته؟

پارسا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ http://parsa0.blogsky.com/

سلام از همه ممنون که نظر دادین.
شاید شما (نازنین خانم ) درست بگین.
ولی همیشه این درست نیست

سارا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

۲۱ ام شدم.
چیزی تا اول نمونده

کیمیا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://kimia-se.persianblog.com

سلام .خوبی؟ خیلی قشنگ بود ....

* پرنسس* سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

هم دانشکده ایه عزیز سلام
ممنون اومدی تولد
پارتی هم چشم بزودی
شیرینی هم تو حیاط دانشگاه میدم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد