maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

چه زندگی داریم میکنیم ما.....


سلام به همه.

امید وارم که حالتون خوب باشه.

امروز می خوام از خودم بنویسم .جای همتون خالی بهترین دوران زندگیمو دارم میگذرونم.

ولی نمیدونم چرا امروز اینقدر حالم گرفته است.

از سر و ته شرکت زدم.نه باشگاه رفتم و نه دانشگاه.یه راست اومدم خونه.

همش خاطرات گذشته داره از جلو چشمم میگذره.آدم یاد مردن و اون دنیا افتادم(چون میگن موقع حسابرسی به اعمالمون ، تمام خاطرات گذشته از جلو چشمامون میگذره).

فکر کنم دارم میمیرم.

خلاصه همش فکرای جور واجور تو ذهنم میاد.آخر همشون هم یه علامت سوال بزرگ هست.

کی فکرشو میکرد یه روز منم دلتنگ بشم؟

از دلتنگی دارم میمیرم.

این مطلب رو هم به همه تقدیم میکنم.

از خوانده های خیلی خوب سلندیون هست.

کسی را دارم تا قلبم را نثارش کنم

و این احساس همچنان قوی و قوی تر میشود.

قلبهایی که برای این ساخته شده اند

که تا ابد عاشق بمانم.

 

 

راستی شیما خانم .ساناز مطلب زیباتونو برام فرستاده.

قول میدم دفعه دیگه حتما اونو اینجا بنویسم.

خیلی ممنون که به یاد من هستین.

نظرات 27 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

اول.اول.اول.
امیدوارم همه چیز حل بشه.

ندا(همکارت) چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام آقای اپراتور.
چه خبرا؟
خوش میگذره.
اومدم تو وبلاگت ضایت کنم.امروز مگه نوبت تو نبود بری تنقلات بخری؟
خوب چرا نرفتی.؟
هه هه هه هه .....
کلی ضایع شدیا نه؟

لیمویی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام
راشتس یه سوال ازم پرسیده بودی ولی از اونجایی که من یه کم ناگیرام نفهمیدم!
پرسیده بودی چی داره میاد! یعنی چی؟!

پارسا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://parsa0.blogsky.com/

خیلی به هم ریختم الان.
حیف که سیگاری نیستم و گرنه الان خودمو خفه میکردم

پیمان. جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ق.ظ

چه زندگی داریم ما ؟

ساحره جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:31 ق.ظ

پارسا جون .وضع تو از خیلی های دیگه بهتره.
همیشه امید وار باش

باران جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ http://b-a-r-a-n.blogsky.com

سلام پارسا جان ... خوبی ... ممنونم که واسم کامنت گذاشتی ... من یه مدت نبودم ... شرمنده که نتونستم بهت سر بزنم ... امیدوارم تمومه مشکلات حل بشه و به آرزوهات برسی ... شاد و بارانی باشی ... به امید دیدار دوباره ... بای

سحر جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام پارسا جان خوبی؟
چیه؟از سانازت دیگه خبری نیست.نکنه!......؟
امید وارم که اینطور نباشه.
برای هر دوتون آرزوی موفقیت میکنم.

مرتضا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام.
چه خبر رفیق؟
سحر جان بی خودی نفوس بد نزن.
من از اون دوتا مطمئنم.

مهدی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام مرد مومن.
چه خبرا.؟احوالی از ما نمیپرسی.
چه خبر از ساناز خانم.؟
به همین زودی داری دور رفقاتو خط میکشی؟
شنیدم دیروز داشتی میمردی.چی شده بود؟
زنگ زدم بهت کسی جواب نداد.
مرخص شدی یا هنوز بیمارستانی؟
خلاصه احوال ما رو هم بپرس.

میلاد. جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام خوشکل

مینا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام.
مهدی میگفت که حالت بد بوده.
راست میگه؟
امید وارم که اینجوری نباشه

ندا(همکارت) جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام.
نبینم که حالت بد شده.
اگه خوب شدی شنبه با شیرینی میایی.

نیما جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام.
بد نباشه.
بی معرفت ما باید اینارو از زبون مردم بشنویم.؟
میگفتی میو مدیم عیادتت

سینا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام آقا پارسا.دلمون گرفت شعر بنویس

آرمان شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://arman004.blogsky.com

پارسا جونم دردت بخوره توی سر آرمان . بابا چی شده ؟ منم که ناراحت شدم خوب . چه خبر از عیالت؟ . چرا نظر نداده ؟ . خیلی عجیبه !!!! دیدی گفتم عشق اینترنتی .... ( بابا شوخی کردما )

زهرا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین
منتظرتونم.قدم رو چشم ما بذارین

ساناز شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام مگه مثل شما بیکارم دم به ثانیه نظر بدم؟اقا ارمان؟

پارسا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ http://parsa0.blogsky.com/

سلام به همه و ممنون از نظراتتون.
دستت درد نکنه ساناز خیلی باحال جواب دادی.
خیلی حال کردم.
موفق باشید ...

آرمان یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ق.ظ http://arman004.blogsky.com

یعنی دیگه نظر ندم ؟؟؟؟
ناراحت شدم .

زهرا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ق.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام
ممنون که شرمنده کردین.آآآآآآه از این دل که نمیدونم اگه نگیره
میخواد چیکار کنه؟!!!

شیوا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام آقا پارسا من شیوا خواهر شیما (دوست ساناز) هستم ازتون خیلی ممنون که منو از دست نوشته های شیما خلاص کردین البته از ساناز هم ممنون هستم
آقا پارسا اگه می شد منو از دست صداش هم راحت کنید خیلی خیلی ممنون می شدم .
(ساناز من هنوز رویه حرفمم ساناززززززززززززززززززززز)
ممنون

پارسا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ http://parsa0.blogsky.com/

سلام شیوا خانم.
مگه نوشته های شیما چه مشکلی دارن.؟مردم آرزوی داشتن یه همچین خواهری رو دارن.
تو وبلاگ من که خیلی ترفدار داره.
راستی میخوایین کامل شما رو از دست شیما راحت کنم(بکشمش)؟
ولی قدرشو بدونین.مطمئنم که اونم قدر شمارو میدونه.
و مواظب شیما خانم و خودتون و از همه مهم تر سانازم هم باشین.
براتون آرزوی وفقیت میکنم.

آرمان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://arman004.blogsky.com

سهیل دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام .رفیق قدیمی خودم.
خیلی خوشحالم که میبینم سرت به سنگ خورده و داری به راه راست هدایت میشی

ساناز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

ممنون دوستان

حامد پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد