maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

سال نو مبارک

عید همگی مبارک
سلام.
سال نو همگی مبارک.
از همه اونایی که به گوگل میل زدن ممنونم.
سال خوبر را براتون آرزو میکنم.
دوستتون دارم
.

فرشته نجات

فرشه من
من فرشته تو هستم.

برای صعود تو هیچ قله ای مرتفع نیست.

تنها کاری که باید انجام دهی

داشتن عقیده راسخ برای صعود هست.

برای عبور تو هیچ رودی عریض نیست.

وتنها چیزی که نیاز داری این است که باورش کنی

وسپس خواهی دید .....

همه روزها به خاطر تابندگی خورشید وجود دارد

پس تمام ترسهایت را به من واگذار کن .

تنها می خواهم تو را ببینم .

برای تو ابری خواهم شد در آسمان.

و به شکایات تو گوش میدهم.

هنگامی که مرا فرا میخوانی.صدایت را خواهم شنید.

و هنگامی که ناامید هستی من اینجا هستم.

مهم نیست که چقدر دور هستی .

من همیشه نزدیک تو هستم.

تفاوتی نمی کند که چه کسی هستی .

من فرشته تو هستم .

قطره اشکت را دیدم.

صدای گریه ات را شنیدم.

تنها چیزی که احتیاج داری کمی فرصت است.

مرا جستجو کن.خواهی فهمید که همه چیز داری اما همچنان تنها هستی.

مجبور نیستم که اینگونه باشم.

بگذار روزی بهتر به تو نشان بدم.

و خواهی فهمید که چگونه میتوانم تو را ببینم.

من فرشته تو هستم.

هنگامی که زمان مواجه شدن با طوفان فرا میرسد .

من درست در کنار تو هستم.

مرحمت خدا مارا ایمن و گرم نگه خواهد داشت.

و میدانم که زندگی خواهیم کرد.

هنگامی که اینگونه به نظر میرسد که پایان کار نزدیک است.

از مبارزه جسورانه دست مکش.

تنها به آسمانهایی که در دور دست هست اعتماد کن.
امید وارم که هیچ وقت نا امید نباشید