maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

اولین بار که تو را دیدم


اولین بار که چهره تو را دیدم.

اینگونه فکر کردم که خورشید در چشمان تو طلوع کرده است.

و ماه و ستارگان موهبتهایی بودند که تو به شب و آسمانهای بی ستاره هدیه کرده بودی.

آری محبوب من(ساناز).

به شب و آسمانهای بی ستاره.

هنگامیکه مرا مینگری

همیشه آنچه را در جستجویش بودم می یابم.

نظرات 27 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ

به به .عجب شعری.
میبینم که از اون معشوقت زود تر سر زدم.
به به

ساناز پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ

هر چی منم اومدم.مرسی عزیزم دوست دارم

ساحره پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

وا قعا خوش به حالتون

ساناز پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ

ساحره جان امیددارم به هرچی می خواهی برسی

مهدی (دل تنها) جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://arianboy619.persianblog.com

سلام پارسا جان. ممنون که اومدی. ولی یه خورده حواست به خودت باشه. پسر تو هنوز تنت داغه نمی دونی چکار می کنی. (شوخی) حواست به در و دیوار نخوری!!! موفق باشی و همیشه شاد.

آرمان جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.arman004.blogsky.com

اینم یه شعر از خودم تقدیم به پارسا

که واسه ساناز خواسته بود .


هدیهء تو یه شاخه گل ؛ به سرخی گیلاس

خودت گلی ای نازنین ؛ بیا پیشم ساناز

هدیهء من برای تو ؛ زیباترین هدیست

نگاه ناز اون چشمات ؛ هنوز به یادم هست .







آرمان جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.arman004.blogsky.com

be webloge manam sar bezanin khoshhall mesham .

ندا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

چی میشد اگه منم یه دوست به این خوبی داشتم؟

سحر جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ

پارسا جان میبینم که دوست شاعر هم داری.
ولی واقعا من دوستی شما هارو که میبینم .تازه معنی عشقو میفهمم.

ندا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

من ندا (همکارت توی شرکت)هستم.
به به .
اپراتور شرکت و این کارا !!!!!!!!!
شوخی کردم.
امید وترمبه همه خواسته هاتون برسین.

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ

اشتب نوشتم.
امید وترمبه همه خواسته هاتون برسین.=امیدارم به .....

آرمان جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.arman004.blogsky.com

والا من فکر کردم که شعر قبلیم شاید کم باشه و گفتم بهتره

یک شعری بگم که ارزش داشته باشه . آخه پارسا خیلی ساناز

رو دوست داره و می دونم هر شعری که بسازم بازم نمی تونه

احساسه پارسا رو به ساناز بفهمونه . ولی ساناز خانوم ! اینقدر

پارسا عوض شده که فکرش رو هم نمی کردم . یعنی از وقتی

که شما رو دیده اینجوری شده (منظورم به آخره عاشقیه)

اینم از یک شعر دیگه :

صدف برای مروارید.................خورشیدم قلبه آسمون

ما دو تا رو برای هم ................ آورد خدای مهربون

برات من هستم ای ساناز .........عاشقترین؛ای خوش زبون

فدای اون قلب پاکت ................منم همون سر به جنون

اگه تو دور باشی از من............ اگه من دور باشم از تو

تنها عشقه که می مونه .......... توی این قلبه من و تو

اما عشقت موندگاره .............. توی قلبه من همیشه

عشق تو رنگه بهاره ............... ای ساناز بی تو نمی شه







ساناز جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ

ممنون از همتون مخصوصا از شما اقا ارمان

آرمان جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:06 ب.ظ http://arman004.blogsky.com

خواهش میکنم ساناز خانوم . من که کاری نکردم .

پارسا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ http://parsa0.blogsky.cm

ممنون که وقتتون را صرف خوندن وبلاگ من کردین.

محمد جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام پارسا جون .خوبی؟
یه انتقاد از طرف بچه ها داشتم.
پارسا جان تو که ماشاا..خودت واردی.
قسمت نظر سنجی نباید مخاطب داشته باشه.البته از آقا آرمان گل هم تشکر می کنم که به فکر تو بوده.
ولی نباید این جو چیزا را توی قسمت نظر سنجی بنویسه.
از طریق دیگه اینا رو رد و بدل کنید.
این حرف من نیست عزیزم.حرف دوستان هم کارت هست(وبلاگر).
امید وارم که ناراحت نشده باشی.
وبلاگت جزء بهترین هاهست.امید وارم همین جور بمونه.

ساناز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ

ولی اقا محمد من با نظر شما موافق نیستم چون نظر دادن بهترین راه برای انتقاد و ابراز علاقه و نفرت انسان هاست بازم ممنون

محمد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ق.ظ

ساناز خانم منظور ما .شما نبودین.
منظورمون به شعر آقا آرمان بود.

آرمان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://arman004.blogsky.com

محمد دیگه در مورد من حرفی نزنیها . دیدی که ساناز رو هم نا راحت کردی ؟ . بابا محمد بگو زورم گرفته
بگو حسودیم شده به شعر آرمان .

پارسا تو یک چیزی بگو خب .

پارسا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ http://parsa0.blogsky.cm

از همتون ممنونم که نظر دادین.
آقا آرمان و مهدی جون.لطفا جنگ و دعواتونو بزارین توی خیابون.
یه قرار میزارم و به حال مرگ همدیگه رو بزنین.
وبلاگ من هم مال ساناز است.
اون آزاده هرچه که خواست اینجا بنویسه.

آرمان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://arman004.blogsky.com

والا منم همینو میگم آقا پارسا . ما چاکریم .

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ب.ظ

به نظر من این وب ازاد ومیدمنم اقا محمد که منظورتون من نیستم پارسا بهم گفت اما همه ازادن اگه نظر بد بدن من جوا بشون رو می دم با این حال ممنونم از همتون

ساناز یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

نظر قبلی

آرمان دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ق.ظ http://arman004.blogsky.com

بازم شعر دوست داری بسازم ؟

ساناز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ق.ظ

yes

آیتان دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام
اگه اون چشماشه خیلی قشنگه هرچند ظاهر اصلا مهم نیست. مهم این که دلا یکی باشند.
راستی پارسا چرا عکستو نمیدی؟
در ضمن من هم میشه گفت تقریبا همکار شما هستم
ساناز جان هرچند که تا به حال ندیدمت ولی امیدوارم یه روز عکس تو و پارسا رو بالباس سفید عروسی توی همین وب ببینم.
به امید روزی که هه به معشوقشون برسند.
((آمین))

ساناز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

ایتان عزیز موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد