maXam

همه چیز

maXam

همه چیز

منم دوست دارم . اونم خیلی زیاد.



اگه بگم.........

میدونی چیه؟اگه بگم دوست دارم،اگه بگم عاشقتم ،بازم تو میری از پیشم؟

تو رو خدا منو ببخش،بمون پیشم،نرو از پیشم بی خبر.

اگه بگم منو ببخش،اگه بگم دیگه نرو،بازم میری به دور دورا، تاکه نبینی صورتم؟

دیگه نگو: چرا میگم،فقط بدون دوست دارم.

بدون اگه زندگیمو ازم گرفت،بازم نمیرم از پیشت.

بدون اگه چشمامو ازم گرفت،بازم تو رو میبینم.

پس تو بدون ای عشق من،من عاشقم، دوست دارم،و تا ابد مال توام.


اینو معشو قم برام فرستاده.
منم اونو خیلی دوست دارم.

نظرات 29 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://fouman.blogsky

سلام
خسته نباشی
بسیار جالب و زیبا و دلنشین نوشتی
اگر خواسی به کلبه منم سری بزن
موفق باشی

مینا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

من دوباره اومدم و به وبلاگت سر زدم.
ولی تو هنوز یه بار هم یادی از وبلاگ من نکردی.
منم برای همین دیگه آدرس وبلاگمو نمینویسم.چون میدونم بی فایده هست.

ساناز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ

بنویس مینا جان من سر می زنم

مهرداد دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ب.ظ

یعنی واقعا اینو معشو قت بهت گفته؟
منظورم اون انگلیسی هست.
دلم برات سوخت پارسا جون

لیلا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

پارسا خیلی بد دوره ای شده.
به قول مهرداد دلم برات سوخت.
یه وقت نبینم رفتی معتاد شدیا.آدم با هر ضربه ای نمیره معتاد بشه که...

مهدی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ

خوب پارسا جون . به قول خودت .اون با چه زبونی باید بگه دوست نداره و نمیخواتت.
تو چرا پاتو از زندگیش نمیکشی بیرون.
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه

سحر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

پارسا جون تو خودتو ناراحت نکن.
شاید شوخی کرده.
؟

ساحره دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ب.ظ

ولی من کر میکنم که اون تو رو دوست داره و فقط برای شوخی یا...اینو گفته.

ساناز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام به همگی از نظرایی که دادین ممنون.من شاعری رو دوست دارم و در هر مردی شعرام رو می گم.من با پارسا جان صحبت کردم و بهش گفتم که عزیزم این فقط یه شعر هستش. ذاتن اگه پارسا عشق من رو باور نداشت ما رابطمون زودتر از اینا تموم می شد.اون من رو و من اون رو باور دارم و نه من ونه پارسا هیچ موقع به هم بی اعتمادی نمی کنیم ما عاشق همیم و تا اخر هم هستیمو خواهشن اونایی که دلشون سوخته برای عشقم اظهار نظر نکنند.بدون عشقم زندگی بی تو برام محال.و واقعا این رو فریاد می زنم که دوستت دارم با تمامی وجودم

پارسا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ق.ظ http://parsa0.blogsky.com

سلام.از همتوم ممنونم که نظر دادین.
و لطفا دیگه از این نظر های بیخود ندین.دیگه خیلی باید من و ساناز بی خود باشیم که حرفهای شما رومون اثر کنه.
منم این چیزی که آخرش نوشتم شوخی بود و هیچ وقت فکر نمیکردم که ساده اوح هایی باشن که اینا رو باور کنند.
عشق من به ساناز و ساناز به من خیلی وقته که ثابت شده.
موفق باشید .....

محمد سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

آفرین.خیلی باحال جواد دادین.

فاطی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ http://fatik.blogspot.com

کدوم بخت برگشته ای شده معشوقه تو؟؟؟

پارسا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

خدا نسل هرچی حسود از رو زمین برداره.
فاطی انگار یادت رفته ....
خودت برام سر و دست میشکوندی.
هه هه هه هه هه .........

سحر سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

به خدا فکر نمیکردم که ناراحت بشین.
از هر دو تای شما معذرت میخوام(ساناز و پارسای عزیز)

ساناز سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

نه عزیزم ناراحت نشدیم
حق داری نظر بدی

لاله چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ق.ظ

به به.
امید وارم همیشه به هم وفادار باشین

ساناز چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ

خوب معلومه. اقا مهدی حتما میام وبتون رو نگاه می کنم

سمیرا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

این اولین بار هست که دارم به وبلاگت سر میزنم.
ولی فکر کنم از این به بعد مزاحم همیشگی باشم.
اگه اجازه بدین من ای دی شما رو ادد کنم تا آپدیت وبلاگتو خبر دار بشم.

ساره چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

به به.
میبینم که دوری و دوستی..

علی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ

آینده روشنی را برای هر دو شما میبینم

مینا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ق.ظ

چه باحال.
چه دوستای خوبی.چه شعر قشنگی.

ساناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ق.ظ

ممنون از همتون

پارسا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ب.ظ http://parsa0.blogsky.com/

از همه ممنونم.
سمیرا خانم .ببخشیدا .ولی اگه ادد نکنید بهتره.
واقعا عذر میخوام.

مرتضا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ

خوش به حالتوت.

ساناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ

عشق من و پارسا واقعیست پس من
عاشقی را دوست دارم

آیتان دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ

دست شما درد نکنه
اما زیادی داری لیلی به لالاش میذاری
با این حال دو دستی بچسبش

ساناز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

ممنون

آرمان دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ http://arman004.blogsky.com

خواستیم عرض ادبی کنیم . به وبلاگ ما هم سر بزنین . ممنونم .

شیما سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام.
تو قبلا یه مطلب دیگه ننوشته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد